ajankohtaista

MPS-tv

Haluatko osallistua MPS TV:n tekemiseen? Vinkkaa aihe tai tule mukaan tekemään tekijätiimiin. Lue lisää

MPS:N strategia 2021-25

Kiinnostavin paikallisseura meille jokaiselle!

Vuosille 2021-2025 julkaistu Malmin Palloseuran strategialla halutaan kutsua seuramme toimijat yhdessä kehittämään toimintaamme ja MPS uuteen maineeseen.

Tehtävämme on mahdollistaa turvallinen ja yksilöllinen pelaajapolku oman tavoitetason mukaisesti. Haluamme olla perinteikäs ja moderni paikallisseura, joka yhdistää alueellisesti ihmiset ja yritykset.

Mapsilaiset arvot:

Meitä yhdistää rakkaus jalkapalloon ja Koillis-Helsinkiin. Yhdessä kehitymme pelaajina, ihmisinä sekä paikallisena perinteitä ja moderneja toimintatapoja yhdistävänä urheiluseurana.

Suhtaudumme avoimesti ja ennakkoluulottomasti asioihin niin kentällä kuin sen ulkopuolella. Mapsiin ovat tervetulleita kaikki, joita yhdistää kiinnostus jalkapalloon ja kunnioitus kaveria kohtaan.

Voittoa tavoitellaan mutta tärkeintä on yhdessä toimiminen ja kehittyminen hienon lajin äärellä. Tunteita, kipakkojakin, saa olla, mutta ne eivät kohdistu pelikavereihin, vastustajiin, tuomareihin tai muihin lajin äärellä toimiviin, vaan syntyy palostamme lajia kohtaan. Pelitilanteen tauottua ja sykkeen tasaannuttua paiskataan kättä kaikkien kanssa.

Suhtaudumme jalkapalloon intohimoisesti. Haluamme kehittyä ja kasvaa kuningaslajin joka osa-alueella niin pelaajina, ihmisinä kuin seurana.